Печат

Харта на клиента

Публикувано в Информация

Община Сухиндол е административно-териториална единица за осъществяване на местното самоуправление и местната политика в областта на общинското имущество, общинските предприятия, общинските финанси, данъци и такси, устройството и развитието на територията на общината и на населените места в нея, образованието, здравеопазването, културата, благоустрояването и комуналните дейности, социалните услуги, опазването на околната среда и рационалното използване на природните ресурси, поддържането и опазването на културни, исторически и архитектурни паметници, развитието на спорта и туризма.

Община Сухиндол цели да постигне подобрение на дейността си и да спечели доверието и уважението на гражданите от общината чрез предлагане на качествени административни услуги на населението и юридическите лица, законосъобразност в управлението на общинската собственост и местната политика в условията на прозрачност, ефективност и ефикасност в действията. Дейността на администрацията се основава на принципите на законност, откритост, достъпност, отговорност и координация.

  • да подобрим достъпа до услуги, като подробно Ви информираме за Вашите права, за това откъде и как можете да получите съответните административни услуги;
  • да постигнем високо качество на предоставяните услуги, като намалим личните Ви разходи и време за получаване на услуги и осигурим добро отношение и желание за съдействие от страна на служителите, които Ви обслужват;
  • да Ви насърчим да изказвате мнението си за получаваните от нас услуги.

С тази Харта искаме да Ви запознаем с услугите, които нашата администрация предоставя на потребителите.

Искаме да Ви информираме за нивото на обслужване, на което можете да
разчитате от страна на нашите служители, да споделим какво очакваме от Вас и какво следва да предприемете, ако стандартите не се изпълняват и не сте доволни от нивото на обслужване.

НИЕ:

  • Ще се отнасяме с уважение и търпение към Вас;
  • Ще се държим професионално и ще отговаряме на въпросите Ви точно и ясно в кръга на своята компетентност;
  • Ще бъдем честни с Вас и ще се стремим да вникнем в проблема Ви , като предложим оптимално решение;
  • Ще спазваме стриктно предварително обявеното приемно време;
  • Ще предоставяме услугите в нормативно определените срокове, а при възможност – предсрочно;
  • Ще изискваме от нашите служители да са любезни, да се въздържат от предубеденост или пристрастия;
  • Ще се стремим да разширяваме начините за достъп и предоставянето на информация и услуги.
  • Да се отнасяте с уважение към нас и да не проявявате агресивно поведение;
  • Да бъдете внимателни и търпеливи към останалите клиенти;
  • Да спазвате предварително обявеното приемно време на административните звена, които предоставят услуги;
  • Да предоставяте информацията, която ни е необходима за изпълнение на исканата от Вас услуга, както и да ни уведомявате своевременно за настъпилите промени;
  • Да се отнасяте позитивно и с доверие към възможностите, които дават предоставяните услуги или информация.
  • като ни посетите или ни пишете на адреса на общината– гр. Сухиндол, ул. “Росица” № 106;
  • можете да използвате и телефона на общината: 06136 / 2926 
  • информация можете да получавате всеки работен ден от 08.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 17.00 часа на Гишето за информация и услуги на гражданите;


Попълнете анкетната карта, която ще намерите в Гишето за информация и услуги на гражданите. Ако имате оплаквания, ние искаме да знаем за това. Процедурата ни е ясна и леснодостъпна – изпратете Вашата жалба срещу незаконни и неправилни, според Вас, действия или бездействия на служители от Общинската администрация на адреса на общината до кмета. Ние ще извършим проверка и ще Ви отговорим писмено в рамките на 7 дни от получаването на жалбата. Ако не можем да отговорим в посочения законов срок, ще Ви уведомим за причините, ще Ви съобщим, ако е необходимо да направите нещо допълнително или ако ние трябва да направим допълнителни проучвания , кога да очаквате пълен отговор. За нас е важно да получаваме Вашите мнения, предложения, коментари и оплаквания, за да можем да анализираме получената информация и да предприемем необходимите действия за подобряване качеството на предоставяните услуги. За изграждане на доверие между Вас и администрацията ние ще огласяваме публично действията, които сме предприели в отговор на Вашите предложения. Отчетите за резултатите от административното обслужване публикуваме на период от шест месеца на информационно табло.

  • Закон за местното самоуправление и местната администрация;
  • Закон за администрацията
  • Административно процесуален кодекс
  • Закон за българското гражданство;
  • Закон за водите;
  • Закон за гражданската регистрация;
  • Закон за държавния служител;
  • Закон за достъп до обществена информация;
  • Закон за защита на класифицираната информация;
  • Закон за защита на личните данни;
  • Закон за задълженията и договорите;
  • Закон за кадастъра и имотния регистър;
  • Закон за местните данъци и такси;
  • Закон за общинската собственост;
  • Закон за опазване на околната среда;
  • Закон за предложенията, сигналите, жалбите и молбите;
  • Закон за собствеността;
  • Закон за собствеността и ползването на земеделските земи;
  • Закон за устройство на територията;
  • Закон за туризма;
  • Закон за управление на отпадъците;

Тази Харта е утвърдена от Кмета на Община Сухиндол със заповед.

Хартата ще се преразглежда и актуализира периодично, съобразно настъпили устройствени изменения и допълнения в дейността на Общинската администрация и в отговор на изискванията на клиентите ни.

За връзка с общината

Адрес: град Сухиндол, п.к. 5240

ул. Росица 106

тел./факс: 0610/ 55 999

e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Къде се намираме